Gadżety i odzież reklamowa – świetny pomysł na promocję firmy

Gadżety i odzież reklamowa – świetny pomysł na promocję firmy

Nowoczesny biznes nie poradzi sobie bez akcji promocyjnych. Obecnie reklama ma różnorodne formy: zamieszcza się ją w magazynach, na portalach społecznościowych i w internecie. Niemniej jednak nadal nie rezygnuje się ze standardowych nośników reklamy, m.in. z ulotek bądź wizytówek. Wykorzystuje się też jeszcze jeden model działań marketingowych, który potencjalni konsumenci niezmiernie kochają – promocję za pomocą gadżetów reklamowych.

Gadżety reklamowe – praktyczny i darmowy przedmiot

Potencjalni współpracownicy oraz klienci lubią różnego rodzaju gadżety, gdyż (w odróżnieniu do pozostałych form promocji) są one namacalnym przedmiotem, który w szeregu przypadków jest bardzo przydatny, dlatego pozostaje z nimi na dłużej. Trudno znaleźć osobę, która zrezygnuje z przyjęcia w banku czy w kancelarii parasolki lub długopisu. Są to bowiem rzeczy, które zawsze należy mieć pod ręką. A co istotne – taka rzecz nic nie kosztuje! Tymczasem korzystając na co dzień z danego gadżetu, klient nieprzerwanie widzi hasło reklamowe firmy, od której go dostał, tym samym z czasem zostawia ona silny ślad w jego pamięci.

Hurtownia odzieży reklamowej – co w swoim asortymencie?

Sitodrukdaje możliwość nadruku zarówno na plastiku, powierzchniach drewnianych, jak i tkaninie, stąd też jest jedną z najbardziej rozpowszechnionych metod, które wykorzystuje się przy personalizacji gadżetów reklamowych. Najczęściej zamawianym gadżetem z tkaniny, jest oczywiście odzież reklamowa – przeważnie nanosi się nadruki na t-shirty, a czasem również na kurtkach, bluzach oraz czapkach. Ponadto można wydrukować logo firmowe na parasolu, torbie zakupowej i szlafroku. Jeżeli zależy nam na rozległym wyborze opcji nadruku, trzeba zajrzeć na ofertę hurtowni odzieży reklamowej. Za jednym zamachem można wtedy zamówić nie tylko t-shirty i inną odzież z nadrukiem, ale również np. etui na tablet, termosy bądź smycze, co przyśpieszy przygotowanie każdej kampanii promocyjnej.