Jak wybrać firmę SEO? Dowiedz się więcej na https://www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.
Kiedy prowadzisz swoje przedsiębiorstwo i tworzysz dla niego stronę www, z pewnością z czasem rozmyślasz o tym, co zrobić, by pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. Jasne jest przecież, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z fundamentów sukcesu, ponieważ to właśnie stąd wielu klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak wobec tego wybrać solidną agencję SEO? Należy skorzystać z podpowiedzi ekspertów, a najlepiej samego Google.
Google doradza, jak znaleźć solidną firmę SEO
Nie można zaprzeczyć, że cała branża usług SEO, innymi słowy działań mających na celu optymalizację stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i nieprzerwanie rozwija się właściwie wyłącznie za dzięki wyszukiwarce Google. Mimo pojawienia się licznych opcji, jak przykładowo Rambler, Bing lub DuckDuckGo, wciąż najważniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy więc, kto stara się zaistnieć w internecie, musi pracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, z reguły jest to niemożliwe bez wsparcia ekspertów z firmy SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których idea SEO jest nowością, i nakręciło krótki film o tym, jak zatrudnić solidną agencję SEO.
Podstawowe cechy dobrej agencji SEO
Maile Ohye, pracownica, Google z ponad 10-letnim stażem, klarownie naświetla, jak rozpoznać dobrą agencję SEO, wymieniając wśród kluczowych cech m.in.:
- dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe,
- zapewnienie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
- transparentność odnośnie podejmowanych wdrożeń, m.in. poprzez comiesięczne raportowanie i stały dostęp do statystyk strony,
- zdolność oceny budżetu i czasu koniecznego do wykonania zakładanych wdrożenia,
- rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego największą konkurencję.
Pracownica Google zaznacza też, iż rzetelna agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca fenomenalnych rezultatów z dnia na dzień, bo optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, często dającym wymierne efekty dopiero po kilku miesiącach działań.