Akcje marketingowe powinny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności firmy bez względu na to czy jesteśmy wytwórcą, usługodawcą czy dystrybutorem. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa mają finanse na utworzenie i opłacanie swoich działów ds. marketingu, tymczasem niewielkie biznesy, które z rzadka decydują się na akcje promocyjne, z reguły korzystają ze pomocy agencji reklamowych.
Agencja marketingowa gwarantuje kompleksowe usługi
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności wykorzystywanych w marketingu. Dzięki zatrudnieniu profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w internecie (filmy i animacje viralowe, social media), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa gwarantuje klientom całościową obsługę. Młode firmy mogą zamówić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (koperty, papier firmowy czy wizytówki), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, że będzie ono odpowiednio użyte podczas tworzenia materiałów reklamowych – billboardów, ulotek, kalendarzy czy stoisk targowych. Agencja reklamowa przygotuje także atrakcyjne, unikalne wpisy na stronę www firmy, a także opracuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram czy Twitter.
Kiedy warto rozważyć współpracę z agencją reklamową?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Aczkolwiek nie oznacza to, że to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w firmie działu ds. promocji. Jeśli zatem nie ma on praktyki w organizacji targów, spotkań z klientami bądź konferencji wymagających przeważnie skrupulatnego planowania, te zadania może wykonać agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę niezawodnej oraz zgranej ekipy pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń czy też organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku działają dziesiątki agencji reklamowych, trzeba jednakże wybierać te, które gwarantują dostęp do szerokiego grona wykwalifikowanych specjalistów. Umożliwi to powierzenie wszystkich przedsięwzięć reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.
Lokalizacja firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]