Breloki i smycze z logo firmowym – tanie i funkcjonalne gadżety

Breloki i smycze z logo firmowym – tanie i funkcjonalne gadżety

Budowa wizerunku marki to delikatne zadanie, opierające się na czynnościach z zakresu rozmaitych dziedzin. Jedną z nich jest niewątpliwie wykorzystanie gadżetów z nadrukiem przywołującym skojarzenia z konkretną firmą. Takie gadżety z logotypem muszą być po pierwsze użyteczne – wówczas ich posiadacze będą regularnie ich używać, a w wyniku tego będą bardziej zżyci z marką. W związku z tym firmy wybierające tę metodę reklamy chętnie zamawiają takie gadżety jak długopisy, power banki lub okulary. Dużym powodzeniem mogą pochwalić się również breloki oraz smycze z nadrukiem. Czemu warto je wybrać? Do czego najlepiej się sprawdzą?

Smycze z nadrukiem – gadżet nie tylko dla reklamy

Przyczyny powodzenia smyczy i breloków z nadrukiem nie musimy daleko szukać. O ich popularności jako gadżetów stosowanych w reklamie przesądzają w głównej mierze ich niska cena produkcji, nie przekraczająca z reguły paru złotych za sztukę. To sprawia, że bez przeciążenia firmowego budżetu, można przygotować ich dużą ilość. Nie jest to bez znaczenia dla podmiotów szykujących się na szeroko zakrojone działania reklamowe, obejmujące m.in dystrybucję gadżetów setkom osób, np. odwiedzającym firmowy pawilon w czasie targów lub klientom sklepu. Smycze z nadrukiem są również często kupowane przez instytucje dla zatrudnionych w nich pracowników – pozwalają wygodnie nosić identyfikatory oraz karty służące do otwierania drzwi.

Breloki z logo nie tylko ozdoba do kluczy

A co z brelokami? Główną przyczyną, dla którego przedsiębiorcy często wybierają breloki reklamowe jest ich potężna niesamowite zróżnicowanie. Wśród nich są zarówno te służące jako dekoracja do kluczy, jak i produkty o większej użyteczności, jak przykładowo miarki, poziomice bądź otwieracze do kapsli.